Arkadaşlar merhaba son zamanlarda no index v.b v.b hakkında şikayetlerim vardı. Bir de hariç bırakılma v.b Bunu google güncelleme yaptığı için olduğunu düşünüyoruz. Güncelleme bitince tam olarak neticeyi anlarız. Ama bilgilenmek adına araştırmalarım devam ediyor. ( Konuda bahsettiğim konum https://www.r10.net/sorum-var/259348...ex-olmasi.html)

Şimdi şuanki HTTACCESS bu şekilde sizce bir hata veya yanlışlık mevcut mu ?

(

https://shrib.com/#Branson6j7kgaM kodlari online ortamda paylaştım nedense r10 satırları atlamıyor ortaya karmaşık bir şey çıkıyor.