Devlet halka muhtaçtır halk vergi vermezse halka ceza yazmalarsa millet vekili bakan aylık 20-30 bin TL maaş alamaz her ülkede işleyiş aynı ama Türkiye'de biraz abartılı eğer bu kadar vergi kesiyorlarsa devlet halkını krallar gibi yaşatacak ama yaşatmıyor bu yandada halk devlete muhtaç kalıyor