aynı sorun sanırım tüm türknet'liler yaşamış fakat şöyle bir şey var ki: Türknet'e bu durumlar yaşandığı zaman destek talebi oluşturduğumda ertesi gün cevabı geliyor ve söyledikler "Bizlik bir sorun değil türktelekom birimlerine ilettik sorunu."

Türktelekom'dan gelen cevap "bizlik bir sorun değil elektrik tesisatınızda bir sorun olabilir vs."

Şimdi her gece aynı saatlerde biri gelip fişi çekip 5 dakika sonra takacak hali yok ya ve sadece gecenin belirli saatlerinde mi bu problem oluyor?