egebilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Millenicom kullanıyorum cam TT altyapılı cam kablo fiber,

Benim de kesildi ilginç gerçekten 2 gündür böyle
Hocam TurkTelekom altyapısından hizmet veren bütün Operatörlerin bağlantılarını bozdu herhalde adamlar. Bütün Türkiye'de benzer şikayetler var, Aynı kablo A firmasında sorunsuz B firmasına gelince problemli. A firması kaldırdığı kadar veriyor, B firması x mbit üstü bozulur düşürün..vs ..vs. Yüksek hız isteyenlerin TurkTelekom'dan başka çaresi yok... Bunu bizzat kendileri söyledi bana telefonda. "Biz 100mbit verebiliriz ama diğer operatörlerden alırsanız 35mbit üstünde sorun yaşayabilirsiniz." ne demek.