son 40-45 gündür bende sürekli red alıyorum ve cevapda çok geç geliyor.ortalama 3 hafta sürüyor bu red cevabının gelmeside.bundan önce hiç böyle bi sorun yaşamadım...özgün içerik,içerik sayısı,domain yaşı vb hiçbirisinin önemi oldugunu düşünmüyorum.3 günlük domainle,8-10 tane kopya içerikle onlarca onay aldım daha önce.şimdiki denemeleri hep yeni adsenselerde denedim.eski,içinde zaten site olan adsensede filan denemedim hiç.