Borcu yoktur kağıdı isteniyorsa mecbur ödemek zorundasın.
Ehliyet alırken veya yenilerken üzerinizde vergi borcu veya trafik cezası olup olmadığı kontrol ediliyor. Borcu kapatmadan ehliyeti vermezler.
Sanırım biyerde okumuştum %10 kadarını falan ödeyip çıkarabiliyomuşum bilginiz var mı?