TalhaSoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adınıza derken hesap falan açmama gerek yok mu?
kayıt vs yok hocam. gönderen kişi sizin ad soyadınıza bulunduğunuz yerdeki ptt adresine ödemeyi gönderiyor siz de gidip ptt den çekiyorsunuz.
fransa'da yaşayan türk bi müşterim vardı bi kaç kere bu şekilde ödeme almıştım. yalnız ödemeyi gönderen kişinin size bilgileri göndermesi gerek. siz ödeme almak için gittiğinizde bi kaç kağıt dolduruyorsunuz gönderen kim, nereden gönderdi, miktar ne kadar vs gibi daha sonra ödemeyi kuruşuna kadar veriyorlar