Selamlar,
4 Günde toplam (tahmini) +500 kez internet bağlantım kesilmiştir.
Üşenmedim saydım 15 dakika içinde 3 kez koptu.
Müşterilerim bir şey talep ediyorlar. Tam yardımcı olacağım düzenleme yapacağım internet bağlantıp kopuyor.
Yaptığım değişiklikler de boşa gidiyor.
Kabloda bir ek yeri var acaba ondan mı diyorum ama 5 yıl boyunca interneti o şekilde kullanıyorduk.
Ayrıca bazen internet geliyor 15 dakika kopmadan kullanıyorum. Eğer bir temassızlık vs. olsa hiç gelmezdi diye düşünüyorum.
Arıyoruz 48 saat içinde dönüş yaparız diyorlar. 48 saat ben onlarca müşteriyi nasıl bekleteceğim?
Bu kadar rezil bir firma görmedim cidden.
Her seferinde acaba kabloda mı sıkıntı var diyorum ama onlarca kez kendimiz yeniden bağladık.
Bir elektrikçiye bağlattık ama sonuç yine aynı.
Önerilerinizi bekliyorum.
İyi çalışmalar.