Böyle Yorum Gelceginden Adım Gibi emindim Zaten.Zamanımız Değerli İşe Yarar Birşey Yapacagım Hayrına. İsteyen Varsa Yapmak Gerekir Dimi Kimse Faydalanmıyacaksa Yapmanın Bir Anlamı Yok.İstek Varmı Diye Konuyu Açtım.
o zaman neden böyle bir başlık açtınız. !!!
"Auto Wordpress To Telegram İsteyenler Konuya" diye konu açarsanız gelenler sizden bir uygulama bir sonuç bekler. Zamanınız değerli ise burada polemik yaratmakla hiç uğraşmaz doğrudan içeriği hazırlar paylaşırdınız. gerçekten
hayrına bir şey yapmak isteseydiniz.