Me istiyorum
Yorumun İçin Teşekkürler.
madem paylaşmayacaksınız neden böyle bir konu açıyorsunuz anlamıyorum.
Böyle Yorum Gelceginden Adım Gibi emindim Zaten.Zamanımız Değerli İşe Yarar Birşey Yapacagım Hayrına. İsteyen Varsa Yapmak Gerekir Dimi Kimse Faydalanmıyacaksa Yapmanın Bir Anlamı Yok.İstek Varmı Diye Konuyu Açtım.
Yorumun İçin Teşekkürler.
Paylaşasın varsa paylaş dostum. Adamın bugün ihtiyacı olmaz, yarın olur.
Yorumun İçin Teşekkürler.
Yakın zamanda Çekip Editleyip Paylaşım Yaparım.İyi Forumlar