ismetkerem44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Me istiyorum
Yorumun İçin Teşekkürler.
BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
madem paylaşmayacaksınız neden böyle bir konu açıyorsunuz anlamıyorum.
Böyle Yorum Gelceginden Adım Gibi emindim Zaten.Zamanımız Değerli İşe Yarar Birşey Yapacagım Hayrına. İsteyen Varsa Yapmak Gerekir Dimi Kimse Faydalanmıyacaksa Yapmanın Bir Anlamı Yok.İstek Varmı Diye Konuyu Açtım.
Muu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende öğrenmek isterim
Yorumun İçin Teşekkürler.
ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paylaşasın varsa paylaş dostum. Adamın bugün ihtiyacı olmaz, yarın olur.
Yorumun İçin Teşekkürler.

Yakın zamanda Çekip Editleyip Paylaşım Yaparım.İyi Forumlar