Bende 10 gündür onay bekliyorum
Vallahi 5 yıllık adsense'im var, Youtube kanalımdan aylık az da olsa düzenli gelir sağlıyorum. Zamanında adıma öylesine açtığım kişisel blog sitemde para kazandırmasa da adsense'im onaylı. Gel gelelim meseleye, 16 Ekim tarihinde proje amaçlı açtığım Web sitem 1.'sinde yetersiz içerik diğer 3'ünde politika ihlali nedeniyle red yedi. Google News, SSL politikası, çerez politikaları, hakkımızda ve iletişim, şahsım tarafından yazılmış tamamen özgün yeterli sayıda içerik yani anlayacağınız sitede her şey var. Kurduğum günden bu yana siteyi bebek gibi büyütmeye çalışıyorum.
Sosyal medya hesaplarını oluşturdum öyle çok afaki olmasa da hem organik hem de yönlendirmeli az çok trafik alıyor. Hatta trafik günden güne iyileşiyor. 29 Kasım tarihinde 5.defa adsense'e gönderdim cevap bekliyorum. Amma velakin 11 gün oldu 5.başvurumdan hala ses seda yok hatta bu pazar 2 hafta olacak. Nedense yine red alacakmışım gibi geliyor, hiç umudum yok. Cidden bu Google tam olarak ne istiyor? Bu denememde adsense beni canımdan bezdirdi, bakalım nasıl olacak göreceğim. Şayet bu sefer de red alırsam ücretli yardım almayı düşünüyorum...
Google çalışanlarını azalttı galiba herkes bu konuda bekliyor

ne ses var ne seda...
"Adsense onaylarına bakıyorum bazı arkadaşlar 2-3 günde almış bazıları 24 saatte , benim sitem yaklaşık 1 haftadır değerlendirmede bekliyor. Bu onay aşamalarında geçen süreler nelere göre değişiyor, daha hızlı onay almak için neler yapılması gerekiyor bilen arkadaşlar bilgilendirebilir mi ? "
bilen var mı diye sordum zaten de bir çok kişi şikayetçi durumdan.
Sizler için hazırladım Buyrun
Konu silindi neden silindigini bilmiyorum.
Saglık olsun egitim vermemek gerekiyor burda bedavaya satmak gerekiyor sanırım.