Çekiliş olaylarından çok büyük etkileşim beklememek gerek. Neden derseniz kişi sizin sayfanızı hediye almak için takip ediyor. Çekiliş bitince çıkıyor. Beğenip kalan da artık onun zevkine hitap ediyorsanız kalıyor. Zaten çoğu kişi çekilişe kazanayım diye 5-6 hesabıyla giriyor. Ben de çoook çekiliş aldım. Ama etkileşimi eh denecek düzeyde oldu. Ama en azından bot almaktan iyidir.