hocam vodafoneda 35 liraya 1500 dakika internet veren paket var. ne kadar kullandığınızı saymıyor dakika bazlı harcıyor. ben şimdi işlerimi o şekilde yapacağım. size de öneririm. yeni bir iss bulana kadar çok yüksek faturaları engeller yine
Hocam bu ay vodafone taahütüm bitiyor yeni teklifler gönderdiler minimum 125₺lik pakete geçebiliyorum şuan 75₺ye redli 15 kullanıyorum bu ayın faturası şuan net olarak 222₺ gözüküyor vallahi bu Türknet bitirdi bizi hem kullanmadığımız ayın faturasını ödedik hem telefon interneti uçtu gitti 2 3 aylık türknet faturasını buraya ödeyeceğiz 39₺ye 10 gb paketi vardı 2 kere aldık hala yetmiyor