Yeni ofisimiz için internet bağlattık 1 ay olmadı. Her gün hiç yoksa 9 10 kere kopuyor yarım saat 45 dakika gelmiyor. İşlerimizi acayip etkiliyor internet. Telefonların paketlerini bile bitirdik sırf kesilmesinden dolayı. Ek paket ala ala faturaları şişirdik resmen. Defalarca destek kaydı açtım hepsine ilgileniyoruz yok turk telekoma iletiyoruz diye diye geçiştirdiler. Şikayet kaydı da oluşturdum. Az önce şikayetimvar.coma da şikayet açtım. Faturaları peşin almayı biliyorlar ama hizmet kalitesi şuan yerlerde yaklaşık 1 saattir internet aktif değil bu mesajı telefonun ek paketinden yazıyorum

)