Hocam kasım ayının başından beri internetim sürekli gün içerisinde 30 a yakın kesintiye uğruyorum. Superonline kullanırken 1 defa bile kesilmiyordu internetim ve alt yapıda aynı VDSL . Turknet pişmanlıktır. Soranlara önermiyorum artık. Karşında muhattap yok. Destek kaydı açıyorsun kesinti oluyor diye 24 saattir kopma yok diyor Turknetmi ASLA