Master035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 10 gündür onay bekliyorum
Joshep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsense alternatiflerini denemek gerekecek sanırım
justicex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallahi 5 yıllık adsense'im var, Youtube kanalımdan aylık az da olsa düzenli gelir sağlıyorum. Zamanında adıma öylesine açtığım kişisel blog sitemde para kazandırmasa da adsense'im onaylı. Gel gelelim meseleye, 16 Ekim tarihinde proje amaçlı açtığım Web sitem 1.'sinde yetersiz içerik diğer 3'ünde politika ihlali nedeniyle red yedi. Google News, SSL politikası, çerez politikaları, hakkımızda ve iletişim, şahsım tarafından yazılmış tamamen özgün yeterli sayıda içerik yani anlayacağınız sitede her şey var. Kurduğum günden bu yana siteyi bebek gibi büyütmeye çalışıyorum.

Sosyal medya hesaplarını oluşturdum öyle çok afaki olmasa da hem organik hem de yönlendirmeli az çok trafik alıyor. Hatta trafik günden güne iyileşiyor. 29 Kasım tarihinde 5.defa adsense'e gönderdim cevap bekliyorum. Amma velakin 11 gün oldu 5.başvurumdan hala ses seda yok hatta bu pazar 2 hafta olacak. Nedense yine red alacakmışım gibi geliyor, hiç umudum yok. Cidden bu Google tam olarak ne istiyor? Bu denememde adsense beni canımdan bezdirdi, bakalım nasıl olacak göreceğim. Şayet bu sefer de red alırsam ücretli yardım almayı düşünüyorum...
ismetkerem44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende aynı durumdayım
Perumaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google çalışanlarını azalttı galiba herkes bu konuda bekliyor ne ses var ne seda...
Temel calısma mantıgını bilmediginizden kaynaklanıyor hocam sırf bu konuyu gördüm simdi oturup 1 egitim videosu daha cekicem bunla ilgili sizler için umarım herkes istedigi adsenseye kavusur.