Kara para konusunda sorun çıkaramazlar yurt dışı borsaları olsun OFAC amerika varlık koruma başkanlığından bile adıma yazı geldi sorunsuz atlattım hepsini arbitrajcı olduğu söyledim sorun çıkarmadılar. TR'dede sorun yaşayacağımı sanmıyorum. Fakat vergi konusunda sen şu kadar bu kadar kazanmışsın muhabbeti yaparlarsa zararlarda bu işe dahilmi muhabbetine girmek lazım.