Kripto paralarda bizlerin vermesi gereken bir vergi yok. İlla vergi yatıracağım ben deseniz bile yatırma gerekçesi bulabileceğiniz pek bir şey yok. Altına ve dövize geldiği gibi vergi belki ileride gelebilir ama onlar kadar takibi yapılabilecek bir şey değil bu. Milletin farklı yerlere yöneleceğini biliyorlar o yüzden geleceğini sanmıyorum. Ha sizin gibi çok yüksek işlemler dönen hesaplar belki incelemeye alınır ve incelemede bu işin borsadan döndüğü görülür, hiçbir şey yapamazlar.