ben bile 2 defa ban yedim ilki sosyal medyadan birinin ricası üzerine scripti için satış konusu açmıştım meğerse w@rezmiş bu yüzden ban yemiştim ikincisi de şikayet konusuna dayanamayıp yorum yazdığım içindi