neoplan37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende dokumanlar ile sesli yazdırma yapıyordum ama bıraktım. şu var çogu websitelerden alıntı yapıyorlar. dikkat edersen hemen anlarsın.
Benim şuana kadar dinlediklerimde bir sorun olmadı ki zaten seoya uyumlu olsun diye küçük dokunuşlar yapıyor daha sonra özgünlük kontrolü de yapıyorum. Ondan sonra yayınlıyorum.