R10.NET'in yazı editörüne aşağıda gösterdiğim gibi herhangi bir resmi yapıştırdığımda, direk yüklüyor ve gerçekten kullanışlı, çok da hoş.
Bu yazı editörünü veya özelliği kendi sitelerimizde nasıl kullanabiliriz?