Konu
Yeni Domainimi Kayıt Ettirdim (R10+)
09-12-2020, 20:04:11
#5
WPD
Avenzea adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bak diğerine göre daha güzel olmuş, neydi o whitelist blacklist :P
Hayırlı olsun, güle güle kullan
Hahaha çok teşekkürler. Kesinlikle katılıyorum diğeri konusunda içim rahat değildi zaten