Arkadaşlar arka planı bilmediğiniz için böyle yorumlamanız normal. Ders kayıtlarında hiçbir şey net değil verilen ödev talimatlarında net olan bir şey yok ödevi pptx olarak istemiş ama dosya yükleme izni vermemiş , her hafta reverse yapıyor ve kendiyle çelişiyor . Kimse yok yere spama tutmuyor kendisi bir anlaşılmamazlık paradoksu oluşturup kendisini içine sokuyor . İlk defa ödev yapmıyoruz sonuçta bu kadar bi yüklenme varsa kendisiyle alakalı
O hocada ilk defa ödev vermiyordur illaki.