Mail de atmasınlar demiş...
Hocaya cinnet geçirtmişlerde ondan. Şöyle düşünün 600 kişi sizden 4 section ders alıyor. Kıytırık bir ödev veriyorsunuz bunların 3 te 1i size whatsapptan yazıyor. Ne dersiniz?
Kimse beni yanlış anlamasın lütfen ama bu iş hayatında da böyledir okul hayatındada böyledir. Hocanız, iş arkadaşınız, patronunuz yada personeliniz sizin arkadaşınız eşiniz dostunuz değildir. İstediğiniz gibi whatsapptan yazamazınız. Bu işin usulu adabı mail ile iletişim kurmaktır.