TÜRK TELEKOM (PTT) nasıl bedavaya satıldı. Ne kar yaptılar. Dediler ki telefon, posta, telgraf bu karar kazanıyor bu kadar kar ediyor. Sonra internet dediler ki o tarihlerde abone sayısı 30 bin vs. Sonra adamlar geldi aldı bir patlama bir patlama internet aboneliği... Sonra dediler ki alt yapı yapıyor ama adamlar bunu devlet yapsa zarar sonra 60 liranın altında inyernet yok, sabit hat parası, telefon bağlatsan konuşmasan 30 lira senden kablonun parasuını cm cm aldılar geçmiş olsun.