Zamanında 2013-2014 senesinde Emre Yaşarın yanında modluk yapıyordu bu arkadaş. Yaptığım işlerde reklam verdiriyordum bunlara oradan hatırlıyorum, o zamanlar AOGun rakibi bir grup vardı tayfa diye orada bir takım sıkıntılar oldu Emre Yaşar ile ayrıldılar ayrılırken ne yaşandı bilmiyorum fakat bu arkadaşın elinde bir kaç sayfa kalmış olmalı ki o sayfalardan yürüdü. Hikayenin başlangıcı Facebookta incicaps sayfasıdır daha kimsenin instagramı yokken orada ki konsepti instagrama taşıdı. Bir kaç dalavere olsa da başarılı mı? Bence evet. O zaman @2 konsepti vardı bir yoruma laf sokup ss paylaşıyordun o konseptle yürüdü gitti. Emre Yaşar nerede bu arkadaş nerede şimdi. Hikayenin gerçeğini ondan dinlemek lazım.