Merhabalar,
Size bir cevap olmak amacı ile yazmıyorum, beni, yanlış anlamanızı istemem lakin daha önce sizden hizmet almaya çalıştığımda ciddi sorunlar yaşadım. Aslında bende bu ve benzeri forumlarda sizler hakkında yazılan güzel yorumlara istinaden sizden hizmet almak istedim ve malesef bunu başaramadım. Bu noktada amacım sizin hizmetinizinm kötü olduğu değil belkide benim ihtiyaçları ve bütçem, buna karşılık sizin sunduğunuz hizmet belki de uyuşmadı diyebiliriz.
Günün birinde umarım tekrar birlikte çalışabiliriz.
@Bartuc;
Sevgiler,