Bu hattımı alalı 2/3 yıl falan oluyor aldığım gündem beri sürekli pttden para çekimi yaptınız tarzı sms geliyordu bazen yok apartmanımızın toplantısı bazende özel hastaneden randevu bilgileri vs. Hattı benden önce bir başkası kullanıyordu sanırım uzun süre kontür falan yüklemeyince de hat boşa düşmüş herhalde alırken bana denk geldi hastane ve apartman toplantısı için olan sms leri arayıp çözdüm daha gelmiyorlar ama ptt sürekli geliyor şubeye gittim dedim ki benim numaramı vermişler sanırım veya şuan ki sahibi benim gibisinden konuştum onlarda bir şey yapamayacağını aramamı söylediler ama bağlanamadım bir türlü bugünde gelir idaresinden böyle bir sms geldi fakat bana ait değil mükellef olmadım henüz e-devletten sorgulayınca da borcum gözükmüyor bu smsleri kökünden nasıl çözerim ben can sıkıcı bir hal aldılar
aynı sorun bizde de var hattı değiştirmekten başka çareniz yok