Az önce internet gitti, baktım modemde internet ışığı yanmıyor. Modemi açıp kapattım, kabloyu çıkarıp taktım vs ama düzelmedi bir türlü.

Faturam falan da ödenmiş halde. Neden kaynaklanıyor olabilir?