bu ara çok sıkıntılı

bendede sürekli reklam hesabının eşiği 175 dolara gelince ödeme çıkıyor karttan facebook'a ulaşmıyor 48 saat sonra provizyondan çıkıyor karta geri dönüyor ödeme,

benim için hava hoş eşik patlatmış oluyoruz ama yeni hesap aç yeni hesabın harcama sınırına takılsın falan çok sıkıntıya sokuyor.