Istanbul'da iseniz ilçe telekom müdürlüğüne dilekçe verebilirsiniz. Dilekçe verenlere dönüş yapıp altyapı getiriyorlar genelde. Müşteri hizmetleri pek bir şey yapamaz. Direkt ilçe telekoma gitmenizi öneririm.
Hocam gittim gittim bişey değişmiyor hatta burada onlarca kişide verdi dilekçe değişen bişey yok