Istanbul'da iseniz ilçe telekom müdürlüğüne dilekçe verebilirsiniz. Dilekçe verenlere dönüş yapıp altyapı getiriyorlar genelde. Müşteri hizmetleri pek bir şey yapamaz. Direkt ilçe telekoma gitmenizi öneririm.