turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Makro bile kullanmadım ama elim fena ağrıyor şuan çok fena hatta hissetmiyorum
Hocam makro yada memory hack, hile hurda filan yoksa imkansız gibi gözüküyor tebrikler gerçekten buda benim skorum