Aşının milliyeti olmaz kapitalist sistemde ne olacağı belirsiz ben Çin aşısı yaptıracağım. Hem geleneksel yöntem zaten çocuklarımıza yıllardır bu yöntemle aşı yaptırıyoruz neden şimdi RNA tabanlı aşılardan tercih edeyim ki? Bazıları sırf Alman, Amerikan diye bu aşılara yöneliyor.
size katılıyorum. şu anda ülkeler birbirini kötüleyip sidik yarışına girdiler. mRNA (Pfizer+Biontech olan) çok bir bilgi yok ne olacağı belli değil. İnaktif (Sinovac olan) ise eskiden beri kullanılan bir yöntem. Etkisi az ama sonuçları kestirilen, bilinen. sonuç olarak sıra bana geldiğinde olmayı düşünüyorum.