Aşının milliyeti olmaz kapitalist sistemde ne olacağı belirsiz ben Çin aşısı yaptıracağım. Hem geleneksel yöntem zaten çocuklarımıza yıllardır bu yöntemle aşı yaptırıyoruz neden şimdi RNA tabanlı aşılardan tercih edeyim ki? Bazıları sırf Alman, Amerikan diye bu aşılara yöneliyor.