Konu
ABD'de, BioNTech aşısı olan bir kişi hayatını kaybetti
08-12-2020, 18:43:29
#4
geceyolcusu2002
IyibirNet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
grip aşısından da kaç tane ölen var 1 tanede bişey olmaz moruk
he morruk he