Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 kg desi yolladım 8 tl
2 desi yolladım 8 tl
15 desi yolladım 15 tl
30 desi yolladım 28 tl

Konuma bakabilirsiniz:

https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi...fiyatlari.html
Hocam peki müşteri iade isterse nasıl işliyor süreç? İade ücretini kim ödüyor ve shopiera gelen para vs nasıl geri iade ediliyor?