Sürat kargo 'da fiyatlar çok ucuz oluyor ama hizmeti tartışılır. Hoş bu dönemde bütün kargo firmalarının hizmeti tartışılır da, Allah onlara da sabır versin.
Sürat Kargo 'nun en güzel durumu, önödemeli sistem olmasıydı. Baya ucuzdu. 30 TL 'lik bir yükleme yapıyordum, 15 20 yere kargo gönderiyordum. (Ayakkabı kutusunun yarısı kadar, geçen sene) Tabii şuan durum ne oldu bilmiyorum.
Bilmenizi isterim ki; e-ticaret sitesi kurduysanız, kargo firmalarına telefon açarak (size en yakın şubelere ve mümkünse müdürler ile görüşün) özel teklif de alabileceğinizi unutmayın