İlk reklamı panelden çıkın.Developer tarayıcı da kullanabilirsiniz.Söyleyeceklerim bu kadar.Lütfen kimse alıntı yapmasın.
Forumda herkez reklamcı oluyor sonra yardım ettiklerim .300-500 tlye egitim verenler yazar birazdan profesyonel gibi -).İyi forumlar.