çok bile yazmış aslında, geçen sene 200TL site kurdurmuştum sektörde çoğu kelimelerde ilk 5te site, başkaları pahalı yapabilir ucuzda yapabilir bence bu ölücülük değil çok çok pahalı yapıp kalitesiz iş yapanlarda olabiliyor.
Hocam varsa öyle ben işi alayım SEO da yapsınlar ben bırakırım parasını verir geri cebe atarım bir com domain 100 lira 100 e de hosting 200 hadi fatura da kescek üstüne ne anladık o işten