berkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamlar hiti alıp adjoya koymak için konuyu pert etmişler.
kurallara uysa da racona ters işler yapmayın beyler
zaten adjoyu bilip bu şekilde 20 liraya abd hitini satan en*yi varsa konudaki herkes gibi "konu sahibinin izniyle" bende alabilirim