Bi postunda okumuştum. 70 adet 1 m üstü hesabının olduğunu hesap alımı yaptıgını ama hesabı alırken hesabın sahibinide maaşlı personel olarak o hesabı yönetmek icin aldıgını yazmıştı güzel bir başarı öyküsü lakin ilk hesabı alırkenki para nereden geldi kredimi baba parasımı birikim mi bilemem 😂