Darkanonims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burda eski olmanız çok ticaret yapmanız sizi yeni üye karşısında düzgün konuşmanızı bozuyorsa benim burda bişey dememe gerek yoktur
Benim kabaca ve argoca konuştuğum kelimeler mevcut değil kardeşim.Whatsapp konuşmalarını döker seni rezil ederim daha fazla konuşma bence.Ben 1 haftadır sizi kibar ve nazikce bekliyorum.Sen kodu hatalı almışsın elinde kod kalmamış bu benim sorunum değil.Ben verdiğim paraya aldığım hizmete bakarım.