Arkadaşlar benim bu platformda 500K TL ticaret hacmim var fazlasıda vardır.Buranın raconunuda kuralınıda çok çok iyi bilirim.Bana yaptığım işi öğretmeyin.Arkadaş daha yeni üye kural nizam bilmiyor burayı donanımhaber sandı herhalde.
Burda eski olmanız çok ticaret yapmanız sizi yeni üye karşısında düzgün konuşmanızı bozuyorsa benim burda bişey dememe gerek yoktur