Mesajımı bırakıyorum az sonra bakacağım yazılım için almıştım bende klavye çok hoş güzel fakat darklı model yollamışlar <> tuşları yok 😂 iade ile de uğraşmak istemiyorum. Önerilenlere bakacağım az sonra