günümün %80'i kod yazarak geçiyor dediğin için yazdım
Şaka bi yana, klavyemi uzun zamandır kullanıyorum aslında ama artık bir yenilik gerekiyor
Yazılımcı değilim fakat Logitech G213 Prodigy modelini öneririm. Pahalı mekanik klavyelere ayıracak bütçeniz yoksa bu mekanik hisli klaveyeyi beğenebilirsiniz. HP Pavilion 500 modeline de bakabilirsiniz.
Hemen inceliyorum arkadaşlar, teşekkürler.