Merhaba, yazılımcı arkadaşlardan mekanik klavye önerisi almak istiyorum. Oyun da oynuyorum fakat günümün %80'i kod yazarak geçiyor ve konforumu arttırmak istiyorum. Kullandığınız ve memnun kaldığınız mekanik klavye önerisinde bulunabilirseniz sevinirim



Edit:

Biraz zaman geçti ama yine de güncellemek istedim. Yeni klavyemi aldım; GamePower Saber RGB Mekanik Mavi Switch Klavye. Bir süredir kullanıyorum, düşüncelerimi yazayım;

- Kesinlikle yazım hissi mükemmel
- Çabuk tepki verdiği için, yazım hızınızı net bir şekilde arttırıyor ( 10 parmak ve çok hızlı şekilde kullanıyorum klavyeyi, hissedilir şekilde hızım arttı )
- Klavye üzerindeki kısayollar, oyun vb. oynarken işlemlerinizi rahatlatıyor
- Yazarken çıkan switch sesleri inanılmaz hoş ( mavi için çok ses çıkarıyor diyorlardı fakat bana göre gayet tatlı sesi, fazla değil )
- Mükemmel görüntüsü var. Bir çok mod arasında seçim yapabiliyorsunuz ve benim genel sistemim RGB olduğu için çok güzel uyum sağladı.

Puanım 10/10

Fikir veren herkese teşekkürler.