Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba aynı problemi bende yaşıyordum boş bir hesap ile başvuruya gönderdim 3-4 kere red cevabı yedim.
direk adsense hsabı için onay istediğimde sizde ki sorun vardı.varolan adsense kayıt etmek istediğimde de politika ilali diyor ama sebep göstermiyor.
Yav bu sitenin vardı daha önceden de simdi mi politikaya uymuyor çıldırıcam.
eski hesabı kapat diyorda eski hesap zaten banlı giremiyorum ki nasıl kapatayım.
Bana onay alana hem dua ederim hemde karşılığını veririm o derece sinir oldum artık.