Cümleten günaydın.Biliyorsunuz şu kötü günlerde evdeyiz hep.Evde yapabileceğim bana ek gelir yapacak bir iş düşünüyorum aklıma Kupa Bardak Baskı sistemi geldi.Odama sistemi kurup satış yapma fikri var.Sizinde bu konu hakkında düşüncelerinizi bekliyorum.
Zamanında çok araştırma yaptım. Tüm ürünleri toptan almadığınız sürece kar marjı çok düşük kalıyor. Baskı kağıtları çok pahalı. Kargo ücretleri tavan yapmış.