Cümleten günaydın.Biliyorsunuz şu kötü günlerde evdeyiz hep.Evde yapabileceğim bana ek gelir yapacak bir iş düşünüyorum aklıma Kupa Bardak Baskı sistemi geldi.Odama sistemi kurup satış yapma fikri var.Sizinde bu konu hakkında düşüncelerinizi bekliyorum.